hockeyeftermiddag.

 2013-05-18    15:37:04   av:Jennyhellstrom
Sitter just nu hemma hos fredrik, han & de andra kollar på hockeyn medans jag sitter på hans rum & chillar! Försöker få ihop ett nytt spinningpass, deadline på torsdag - ajdå! Är så lycklig, på vägen hit idag så svängde jag & mamma förbi intersport & köpte mig ett par nya löparskor, ska dock mest ha dem på jobbet. Helt underbara! Visar bild på dem imorgon :) 
 
 Hanna Bäst Byman

Va dum du är som köper löparskor på intersport när vi öppnar på xxl på onsdag!! du vet inte vad du går miste om :* de är alltid billigare hos oss haha (a) jag hoppas du kommer på öppningen, annars blir jag ledsen! <3

Svar: haha, säljarbruden nr1 ;) klart jag ska komma förbi dig någon dag på xxl med, behöver ju ett par riktiga fitnesskor med ju ;*
Jenny Hellström

 2013-05-19    11:52:34
 Anonym

Kan du inte lägga ut lite film tips? :)

Svar: absolut! :)
Jenny Hellström

 2013-05-19    21:04:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!