Min fredag i bilder.

 2013-05-04    13:33:00   av:Jennyhellstrom

Igår var jag äntligen ledig, solen sken & humöret var på topp! Först åkte jag in till stan, hämtade ut nya p-piller, köpte mig en armklocka & en tavla till fredrik som det stod 'home is wherever i'm with you' på, tyckte den var lite gullig och något vi kan ha i lägenheten sen. *romantisktjej_93* :) 

 

Sen när jag kom till fredrik så dröjde det inte länge innan jag fick med mig honom bort till stadsparken med hunden, vi gick runt och kollade på djuren och sen slutade vi med en fika i solen! På kvällen sen så lagade vi till lite god mat & slappade i sängen ♥  

the love of my life. 

 

Idag ska jag arbeta kl 17.00 så ska passa på att vara ute så länge jag kan, ska nog ner till sommarstugan med mamma & pappa en sväng :) Haaaaade fint mina vänner! & ja, jag har solat lite = massa fräknar kring näsan.  

 Lisaa

Nitvå är så fina :)

Svar: tack hjärtat!
Jenny Hellström

 2013-05-04    19:12:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!