Här ligger vi & har det bra!

 2013-05-20    20:00:09   av:Jennyhellstrom

Mer uppdatering om helgen osv. kommer kanske senare :)

ville bara kika in här för att säga att jag mår as bra för tillfället! det går bra på jobbet, lön snart, bra med pojkvän & vänner, sommar snart, min familj är bäst, massa mysiga planer inför sommaren & hösten, kissen ligger hos mig & nanar :)

Jag & pisse ligger & väntar på att min bror ska komma & joina oss framför 'Ola-conny & morgan, en stark resa' som börjar nu kl 20.00 (a)

 lisa

åh, pissemisseeee.
Lovis & zeke måste ju dejta snart alltså!

Svar: absolut! säg bara tid & plats and he'll be there!
Jenny Hellström

 2013-05-24    16:18:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!