varmt, kallt, varmt, kallt.

 2013-03-06    18:09:02   av:Jennyhellstrom
vill ha sommar & värme nu. Från vänster; Svärmor & jag ♥ ränder på fötterna efter mina sandaler! 
 
Så jobbigt att vara sjuk. Ena stunden fryser man, andra svettas man, fryser, svettas osv. Vet att min uppdatering varierar jätte mycket nu förtiden och jag försöker verkligen skriva i alla fall något inlägg varje dag men nu när jag är sjuk så står det verkligen still, vad ska man skriva om? Ingen fantasi och det händer inte direkt något på dagarna, så det är som det är helt enkelt. 
 
Men, en rolig nyhet är i alla fall att jag troligtvis ska på en arbetsintervju nästa vecka, hoppas att det tar sig denna gången! :) 
 emma

krya på dej!!!!

 2013-03-07    16:26:28     URL: http://emmaoliv.blogg.se
 emma

åh lycka till på intervjun!!! :D

Svar: tack & åter tack, emma! :D
Jenny Hellström

 2013-03-07    16:27:34     URL: http://emmaoliv.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!