Uppdatering till lisa!

 2013-03-04    13:57:00   av:Jennyhellstrom
 
Händer ju som vanligt inte sådär fasansfullt mycket här hemma men här kommer en liten uppdatering ändå!
 
- Våren börjar komma, & du vet ju hur vi svennar är så fort solen kommer fram men det fortfarande är minusgrader ute - på med solglasögonen & vårjackan, sätta sig på ett utecafé & känna sig coolast i världen! så jag saknar dig lite extra nu när vi annars brukar vara ute vid den här tiden & ta fula bilder osv.. Annars så har det öppnats en strippklubb på torpa, det pratas en himla massa om hästkött som dem hittat i findus lasagne och ikeas köttbullar (så nu har dem tagit bort den menyn på ikea, buhu) & Sverige har tagit typ 100 silvermedaljer i skidorna i år. 
 
haha, mycket mer kommer jag faktiskt inte på! Det står ganska still just nu :) hoppas du har det fint där borta i Australialand & sköter dig! Är så stolt över dig att du lyckats få både jobb & någonstans att bo, får komma och hälsa på dig snart (a) 
 Lisa

Mer sådan a här inlägg tack!!! Kan ju inte komma hem som en idiot heller! :) hihihi! Saknar dig min fisbajs! Hoppas du har det så himla bra där hemma! Tänker pådig! Hälsa alla! Hoppas det går bra med jobbletandet!men det är ganskasvårt att få jobb där hemma nu va? Jaja, vi får höras på skype snart! Fast är rädd att jag får massa hemlängtand då! Haha! Love u my sweetiepie!

 2013-03-05    09:13:30
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!