snygg eller ful?

 2013-03-04    21:04:09   av:Jennyhellstrom
När jag först såg denna tröjan så blev jag lite kär men vet inte vad jag tycker längre riktigt. Är den snygg eller ful? lite too much kanske? När ska man använda den? får se om det blir något man beställer hem, beslutsångest. Den är liksom snygg & cool samtidigt som.. ahh vet inte. 
 
Några sådana här armband ska jag i alla fall lätt klicka hem så fort jag får en stadig inkomst, så fina! Herregud vad jag vill ha ett riktigt jobb nu, har ju i alla fall gymmet där man får in lite cash men det är ju inget att leva på riktigt. Ska försöka få tag på något nu i veckan, tar liksom lite vad som finns, gäller att inte alltid vara kräsen. 
 daniella

snygg!!!

 2013-03-05    11:05:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!