skärtorsdag!

 2013-03-28    11:17:02   av:Jennyhellstrom
Smögen för några år sedan. Jag & fredrik har planer på att åka dit igen i sommar :) 
 
Åh vad jag blir lycklig när det är så fint väder ute! Har påskpyntat lite här hemma idag & nu ligger jag och chillar lite framför 'ullared', blir så sugen på att åka dit när jag tittar på programmet :) Annars idag så ska jag iväg på ett litet möte vid 14.00 och efter det händer det nog inte så mycket förrän 17.35 då det är träning som gäller! Är fortfarande väldigt förkyld men det är ingen ursäkt för att slippa undan, nu ska man bli fit! 
 
Känner verkligen att min blogg är jätte tråkig just nu men det kommer bli bättre, jag lovar! Ska bli bättre på att "Live-blogga" och att ta nya bilder, bilder på systemkameran, outfits, osv. Hoppas ni får en fin dag, PUSS 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!