Nu jäklar!

 2013-03-31    20:57:00   av:Jennyhellstrom

Är helt ensam på gymmet, vet inte om det är skönt eller lite läskigt faktiskt..? aja, kroppen ska få slita lite extra idag i alla fall efter all skit som har ätits i helgen.. usch, mår illa bara av att tänka på allt man stoppat i sig :/

Nu är det slut på onödiga kalorier från mitt håll, i alla fall fram till sommaren. Inget mer godis, chips & alkohol osv. min kropp & mitt sinne mår verkligen inte bra, lider av daglig ångest men så fort det finns godis framme så kan jag ändå inte stå emot, fast jag vet hur dåligt jag mår efteråt.. vet inte riktigt varför det blir så? Har sjukt dålig självkontroll när det gäller sötsaker men tänker hela tiden på att jag inte ska äta sånt, åh. ilandsproblem.se. 

Aja, nu ska jag träna!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!