Jobb!

 2013-03-28    22:05:47   av:Jennyhellstrom
Random piccs. 
 
Btw, mötet jag var på innan var en liten "jobbintervju" och den gick väldigt bra så nu ska jag gå bredvid & lära upp mig lite nästa vecka, känns sjuuuukt bra faktiskt! Tänkte bara berätta det :) men annars, nu är jag jätte seg faktiskt, ska nog nana snart. Näsan rinner hela tiden, ett under att man inte började snora under spinningen innan (thank god!). 
 
Imorgonförmiddag ska jag väl ta det lite lugnt, sen på eftermiddagen så ska jag träffa fredrik & sen på kvällen så ska vi på inflyttningsfest hos hans kompis & hans tjej, kommer inte känna en själ där men det blir nog trevligt! :) Alltid kul att få hitta på något & träffa lite folk. Sov sött alla people, dröm om alla småkryp ni mött :) 
 Madeleine Lindström

Grattis!
Vart ska du jobba? :)

Svar: Hemtjänsten :)
Jenny Hellström

 2013-03-29    17:01:47     URL: http://bymadde.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!