En film som jag rekommenderar att inte se!

 2013-03-02    18:01:00   av:Jennyhellstrom
1/5 solar får den. Egentligen är den inte ens värd en kanske. 
 
Man blir lika besviken nästan varje gång när man ser en film med en himla massa bra recensioner alltså. Denna film, 'Äta sova dö' var den absolut sämsta film jag har sett i hela mitt 19åriga liv! Hände absolut ingenting på 1,5h ! Om man ska säga att det var någonting som hände, så var det när hon hade en provanställning som försäljare och skulle åka runt med bil, och körde utan körkort - vilket hennes chef frågade om efter en vecka "kan jag få se ditt körkort?" och då fick hon sparken, det var det enda som var "spännande" & det varade i 1minut. 
 Anonym

Hej gumman! Hur gick arbetsintervjuvn? Ska blogga mer ikv! Har ej haft något internet.. Saknar dig!

 2013-03-02    23:42:09
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!