semester.

 2013-06-24    10:16:00   av:Jennyhellstrom
Förra söndagen åkte jag & fredrik till Kungshamn, sön - tis. Jag hade det helt underbart med min kille såklart ♥ här kommer lite bilder från måndagen! 
 
Här är vår lilla stuga som vi bodde i! Rätt centralt och mysigt. 
 
Åt frukost på ett cafe nere vid hamnen :)
 
Här satt vi & väntade på färgan som skulle ta oss över till Bohusmalmön. 
 
Stekte lite såklart, dock inte tillräckligt varmt för oss för att bada ;)
 
mys. (& ja, jag har ansiktet fullt av fräknar nu)
 
Riktig lyxsemester med god mat ute på resturang varje dag! 
 
Gick på smögenbryggan och kollade runt i butiker med såklart! 
 
Min fina kärlek ♥ killen jag skulle dö för. 
 
Här är vi i ramsvik & kikar läget!
 
u are simply the best, better than all the rest. 
 
lek i bilen! 
 
Kvällsmys. 
 
Haha, hade även en jätte söt katt som sprang runt & mös med oss under dagarna.
Fick dock inte ta med mig henne hem för fredrik :(
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!