Göteborg!

 2013-06-12    15:34:00   av:Jennyhellstrom
I lördags åkte jag & min älskling till Göteborg, bodde på Quality hotell 11 i 2 nätter. Helt underbart har vi haft det! Har hunnit med en hel del men tänker bara skriva lite kort & lägga upp några bilder :) 
 
Första dagen, outfit - min nya topp & shorts kom till användning :) 
 
Kom fram till Göteborg runt kl 11, gick på nordstan, åt lite mat & så innan vi checkade in på hotellet vid kl 15. 
 
Hotellet ligger vid hamnen så vi gick ner dit en sväng & satte oss i solen :) sen åt vi på en fin resturang!
Avslutade sedan kvällen med att bada jacuzzi på taket, basta & sen mysa på rummet med film! 
 
 
På söndagen åt vi god hotellfrukost, gjorde oss iordning för en heldag med massa skoj & mys! 
Vi lade oss en stund på hotelltaket & solade på förmiddagen :) 
Vid kl 13 ungefär så kom elin & richard ner till oss i Gbg, vi spendera halva dagen på nordstan & 
andra halvan på liseberg! :) 
På kvällen myste vi på rummet med massage & Twilight! 
 
På måndagen checkade vi ut, begav oss hemåt men stannade till en sväng i Borås där vi shoppade lite, 
blev även ett stopp i Gällstad. En helt fantastisk helg har jag haft ♥ Tack min fina älskling för att du gör mitt
liv så meningsfullt, fyllt av glädje & lycka! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!