Hejhejhej bloggen.

 2013-06-30    22:06:01   av:Jennyhellstrom
Ni behöver inte vara oroliga, jag lever. Är dock rätt upptagen nu förtiden så bloggen är inte direkt prioriterad men försöker slänga upp några ordentliga inlägg ibland :) iaf; 

I fredags skulle victor & fredrik på firmafest (victor har fått sommarjobb på fredriks jobb så nu arbetar dem lite tillsammans) så jag spenderade min eftermiddag & kväll med felix & ebba (bror och hans flickvän). Först körde vi polkagrisbagarna till gränna och sen begav vi oss ut till huskvarna där vi hyrde filmer, sen gick vi en sväng på a6 där vi shoppade loss allihopa! Jag köpte en sån topp till som jag hade på joackims student ni vet? Fast en sån i svart, älskar toppar/linnen med lite spets & när det sitter åt i midjan :) & sen fyndade jag ett par underbara tofflor ifrån scorett, dem har utförsäljning i hela butiken så jag gav bara 250kr för dessa godingar, som egentligen låg på 500kr! 
 
visst var dem fina? Dem är jätte sköna & superbra kvalité iaf! 
 
Sen åkte vi hem, köpte med oss pizza, såg alla filmer & spelade lite kort innan vi runt kl 01.30 åkte ut till gränna för att hämta f & v igen. (dumt av mig att lova att vara schaffis på natten när jag skulle upp & jobba dagen där efter). Hade i alla fall en helt underbart mysig fredag ♥
 
Lör & sön, har jobbat & slitit som ett djur. Delad tur (för de som inte vet, börjar 07.30-14.00 rast mellan 14.00-17.00 och sen jobba igen 17.00-21.30) så jag har alltså inte gjort annat i princip än att hänga på jobbet nu i helgen! Men det är goa pengar i alla fall :-) nu är jag äntligen hemkommen & ska se på ett avsnitt av 'pretty little liars' innan läggdags! Imorgon blir det att agera flyttgumma åt timmy & daniella som ska flytta ihop ♥
 Julia

Hej! Var jobbar du? Kan du inte berätta lite om ditt jobb?

 2013-07-02    16:25:11
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!