vart ska man resa?

 2013-01-20    15:49:00   av:Jennyhellstrom
I sommar har vi planer på att resa utomands hela familjen & kanske fredrik med om han är ledig. Vi hade tänkt familjen & släkten på mammas sida eftersom jag fyller 20, min moster 30, morbror 40 och pappa 50 ;) så då måste man ju hitta på något! frågan är vart? Jag vill resa någonstans där man kan hitta på saker & se mycket, inte bara ligga på en strand & steka 24 timmar om dygnet, då kan man lika gärna sola solarium hemma eller något. 
 
Sen om jag & fredrik har tid och råd, så vill jag resa iväg med honom någonstans nästa vinter ♥ bara han & jag.
 Anonym

Hejj! har tittat i genom lite av dina gamla bilder och undrar va de är för kamera du har? o kan du inte börja fota mer med din digitalkamera igen och lägga upp här på bloggen? :)

 2013-01-20    18:42:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!