talar ut lite.

 2013-01-17    19:21:35   av:Jennyhellstrom
Detta är min blogg. jag vet att 95% av alla som läser här ibland är mina vänner så jag kan lika gärna vara ärlig och inte sitta här och låtsas som om allt är toppen just nu. 
 
med fredrik är allt bra, tror aldrig att jag varit så här kär i hela mitt liv. han är min soulmate. & mina fina vänner, även om jag inte träffar er alla så ofta så vet jag var jag har er och jag uppskattar och saknar er så himla mycket! 
 
men detta med skola & jobb alltså. jag har ständigt sån ångest. egentligen vill jag bara lämna sverige för ett tag, ut och resa, upptäcka världen osvosv. men så lätt är det ju inte riktigt. Det känns som om jag gör mina föräldrar besvikna genom att hoppa av skolan, men vad skulle jag gjort? gå kvar och hamna långt efter vilket skulle leda till att jag skulle få ta ett uppehåll hela nästa år för att ta igen gammalt. då är det bättre att ta ett uppehåll nu, komma tillbaka när jag är redo & ge 110%. men då kommer vi till det här med arbete.. jag försöker skaffa jobb, och inte bli för bekväm med att gå hemma. men det är ju inte så himla enkelt alltid.. Det enda mina föräldrar tjatat om den senaste veckan är att jag inte gör någonting? att jag måste skaffa jobb, blablabla.. jag vet att dem bara vill mitt bästa, men så jobbigt när dem inte ser att man faktiskt försöker. känns som om jag har gjort dem och andra nära mig, besvikna. har även gjort mig själv en aning besviken. men varför måste man ha så himla bråttom hela tiden? Jag är 19år gammal. måste jag hoppa på ännu en utbildning på en gång när jag nyss tagit studenten? måste jag ha ett jobb att gå till, någon dag efter att jag hoppat av skolan? kan inte tiden bara stanna upp för en stund, så att jag kan andas. 
 Madde

Skriv in dig på Vikarieförmedlingen så länge. Då kan du ju välja när och hur ofta du vill jobba. Så du har nått så länge plus att du får lite extra pengar :)

Svar: åh, tack. det ska jag göra på en gång! :)
Jenny Hellström

 2013-01-18    07:00:22
 Emelie K

Va du inte och jobbade på nåt äldreboende i somras? Kolla med dem, de inom vården behöver alltid folk! :)

Svar: Ska kolla mig runt omkring lite först innan jag kollar inom vården :/ men bra tips!
Jenny Hellström

 2013-01-18    13:34:22
 Lisa

Hej gumman! Fattar att det är lite knackligt nu, men herregud vi har ju hela livet framför oss! Du har all tid i världen! Tänker på dig, an miss uuuu

Svar: miss uuu like crazy!
Jenny Hellström

 2013-01-19    02:51:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!