svarar såklart på alla frågor här på bloggen! :)

 2013-01-20    22:13:02   av:Jennyhellstrom
som tidigare nämnt - jag tycker det är jätte roligt när ni skriver frågor och tips osv (: 
 
Svar; Kameran jag har just nu heter Canon EOS 1000D, är jätte nöjd med den! funderar dock på att köpa ett större objektiv eller vad det heter så att man kan ta ännu bättre bilder och kanske en bok om hur man ska göra? för finns så mycket funktioner på den som jag fortfarande inte förstår så mina bilder blir inte av högsta klass ;) Självklart kan jag börja ta lite mer bilder med systemkameran igen & lägga upp här! 
 
 
Svar; Jag redigerar inte mina bilder något direkt, förutom att ändra färg, klipper osv. ibland och det gör jag i ett program som redan är inlagd i datorn men förutom det så har jag ett program på macbooken som heter 'Picture collage maker' som är en gratis app som man kan ladda ner om man har en mac :) där sätter jag ihop lite bilder, texter m.m. den älskar jag! 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!