nu har man snart kaffe för ett år.

 2013-01-20    15:32:31   av:Jennyhellstrom
Söndagsmys! idag har jag vaknat upp på bästa sätt - jämte fredrik :') har umgåts med honom hela helgen, har åkt fram och tillbaka lite överallt för, myst framför 'Prison break' osvosv. bästa killen i universum ♥ jag är världens lyckligaste tjej! 
 
 
vid 09.30 åkte han till jobbet & jag drog med mig min bror in mot staden, tradition för oss att ta oss en sväng in dit nu varje helg, haha. Han köpte sig ett mobilskal till sin nya iphone 5 och jag fyndande! Var först inne på Media markt och kollade på en kapselhållare till min Tassimomaskin, där kostade den 449:- vilket jag tyckte var alldeles för dyrt! Vi åkte vidare till Elgiganten, där fanns det en likadan, för 199:- herregud vilken skillnad! fick bli en latte macchiato också, får se hur den smakar :) 
När jag kom hem kom jag på att när jag fick min kapselmaskin så fick jag ett papper där det stod att man kunde regristrera sig på deras hemsida så fick man 200:- rabatt, så nu har jag beställt 6st olika kaffe & chokladsorter, mmmmm :* 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!