mysvecka.

 2013-01-24    13:43:21   av:Jennyhellstrom
haha, jag & min gos. 
 
Har varit dåligt med bloggandet alltså men har haft "fullt upp". I tisdagsförmiddag så träffade jag min saknade byman en sväng, mycket trevligt ♥ efteråt så hämtade fredrik upp mig så åkte vi ut mot Bankeryd, sov hos honom och igår så begav vi oss mot hans mamma i stan där vi har sovit i natt. Älskar verkligen livet med min kille!
 
& jag har blivit så fruktansvärt sjuk så ni anar inte, snorar & nyser i ett. Ligger & drömmer mig bort till varmare breddgrader, tänker lite på lisa som är i 40+ och har det gött. Funderar lite på om man skulle ta sig en utomlandsresa i sommar i alla fall? Jag & fredrik hade tänkt oss lite småresor runt om i sverige men man kan ju aldrig lita på vädret här = 5 soliga och varma dagar per år typ. haha tragiskt.... 
 
Nu ska jag ta mig lite middag & sen köra 'True blood' och 'Pretty little liars'- marathon! PUSSSSS 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!