lite nyår, bildbomb.

 2013-01-03    10:06:00   av:Jennyhellstrom
Vid 17.30 kom fredrik & joackim hem till mig, vi spelade lite musik, öppnade första skumpan & umgicks. 
Felix & victor var med en stund också innan dem drog iväg på korvfest. sen lagade vi mat - lövbiff, beasås, 
krocketter och grönsaker mmmmmmm. vi spelade även 'vem i rummet' i typ 2h, så sjukt kul! 
ex. 'vem i rummet tror du kissar i duschen?' så ska man peka på den man tror mest då och den som fick flest
röster gjorde vi så att den fick dricka en klunk :) lite roligare än det vanliga 'vem har aldrig' osv.
 
jag & mina fina bröder ♥
 
plåstra om klumpiga joackim!
hihi söta, fick ställa kamran på självutlösare för att få med alla eftersom vi bara var tre. 
 
sen skulle vi ut & fira in det nya året, & vi hade så himla fina smällare! 
älskar denna bilden!
jag älskar dig ♥
 
Jag hade en riktigt fin nyårsafton. Vid 00.47 åkte vi in till jönköping för att "efterfesta" hemma hos fredrik, 
felicia gjorde oss sällskap också :) saknat min tjej! vi gick & la oss vid 06.10 på morgonen ungefär! fint! 
 Emelie K

Du ser ut att ha en jättefin klänning! Vart har du köpt den? :) puss

 2013-01-03    22:13:58
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!