lill-lördag!

 2013-01-30    21:05:00   av:Jennyhellstrom
Ikväll har jag & fredrik slappat (like always?) framför film, tillsammans med victor, felix & ebba :) såg 'Secret window' med johnny depp i huvudrollen, jag tycker den är bra men de andra var väl sådär :o nu i alla fall så försöker jag sysselsätta mig med något, en film kanske? medans fredrik & de andra tittar på fotboll, Arsenal - Liverpool. haha, pappa åkte som vanligt hem tidigare från jobbet för att se matchen -.- 
 
Dock tänker jag väl inte vara så snäll & låta fredrik se klart hela matchen, han är ju faktiskt här för att vara med mig (a) men en stund är okej! Och förresten, min älsklingsbebiskisse är ju världens underbaraste mot mig, mamma & pappa - resten är han ganska skygg emot men för en liten stund sedan så hoppade han upp i sängen till oss & lade sig på fredriks mage & gosade i 10min! haha, en liten sak att glädjas åt men för mig är det stort ♥ mina två älsklingar kommer överrens! 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!