tisdag.

 2013-02-05    14:59:22   av:Jennyhellstrom
Nu är jag hemma igen! Ligger & glor på lite 'teen wolf' (slappt att vara arbetslös!) men var faktiskt igår och lämnade ut lite CV på olika ställen, samtidigt som jag shoppade, haha. köpte mig en "pyjamas" faktiskt men det är ju inte alls i samma klass som dem jag visade igår men det får duga ett tag! Finns ju inga ställen i jönköping typ som säljer riktigt fina underkläder och sovplagg, kanske en affärsidé?
Detta settet fick det bli, men funderar starkt på att beställa hem det jag visade igår ändå.. får se (a)
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska i alla fall träna ikväll - får bli löpning och 1h bodybalance faktiskt! har inte tränat det sen vi hade det under skoltid ibland, inte mitt favoritpass direkt men ska satsa på att bli lite smidigare & rörligare så det kanske är en bra idé?  
 
 
 FELICIA

sv: ja, skaffade gymkort igår!! :D Jag tycker stället verkar vara bra. Antar att det är de? :D

 2013-02-05    15:11:39     URL: http://f-feelicia.bloggplatsen.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!