sööööndag.

 2013-02-17    10:25:07   av:Jennyhellstrom
bild från 2008. herre, vilket kort hår! 
 
Nu ligger man här ensam i sängen again (haha, alltid då jag bloggar?) & fredrik åkte till jobbet för en stund sen. 
Igår var det 50års kalas för Stefan (fredriks mammas kille) så jag och mina föräldrar åkte dit runt 18, där var det jätte mycket folk men jag fann min soulmate fredrik, bland massan så då kände jag mig lugn ♥ hihi. Allt eftersom så droppade det såklart av lite folk, vi såg på melodifestivalen osv. Jag fick vara nykterist like always, fyllechaffis ni vet. Nej men ser inte så mycket nöjje i att dricks så mycket ändå, och alla dessa kcal som finns i dricka alltså - inte värt det (eller jo, ibland..) men det fick vara lugnt för mig igår. 
 
Idag gick jag upp vid 06.30 för att åka och skjutsa mormor till hennes jobb eftersom hennes egna bil hade gått sönder. Tog även med mig ceasar hem till oss då, så ska väl gå på en långpromenad strax :) sen blir det kanske stan med victor eller träna maybe? 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!