min dag.

 2013-02-12    11:59:30   av:Jennyhellstrom
 
Nu har jag precis kommit hem från gymmet, har varit instruktör i Cirkelträning för seniorerna & efteråt tränade jag en liten sväng. & eftersom jag ej har något speciellt att göra idag så har jag bokat in mig på bodystepen ikväll med! Känns som om jag kommit igång rätt bra inför beachen 2013 (a) annars idag så ska jag se klart på 'Balto 2' som jag började titta på igår - mysig film! :) & så tänkte jag väl spela lite the sims, haha... 
 
Var som sagt på stan en sväng med elin igår, riktigt trevligt & fick lite mysiga saker inhandlade inför alla hjärtans dag på torsdag ♥
 Jessica Olsson

Min favo är balto 1, har du set ettan och trean?

Svar: Trean vet jag inte om jag sett, visste inte ens att det fanns någon :o ska kolla upp det!
Jenny Hellström

 2014-01-07    21:50:51     URL: http://jennyhellstrom.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!