måndag. fuck. you.

 2013-02-11    14:42:50   av:Jennyhellstrom
Nu är det måndag igen då, yey! Känns sådär att ligga hemma nu faktiskt medans andra är i skolan eller på jobbet, men jag arbetar på det, snart ska väl jag också hitta något.. Jag vaknade i alla fall upp rätt tidigt idag hos fredrik, gick en sväng på stan & åkte sedan hem. Nu chillar jag lite, ikväll ska jag träffa min gamla barndomsvän elin & ta en sväng på a6 & ikea, kanske även träna efteråt :) 
 
En bra film som jag & älsklingen såg förra veckan är 'The impossible' som handlar om tsunamin i Thailand -04, en familjs sanna berättelse. Den var så himla bra att jag ärligt talat satt & grät ett antal gånger, det är en självklarhet för er alla att se den! en liten tankeställare får man efteråt! 
 
 FELICIA

jag såg den filmen igår, fick massa tårar :(

 2013-02-11    15:19:02     URL: http://f-feelicia.bloggplatsen.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!