imorgon är det äntligen fredag!

 2013-02-21    19:38:50   av:Jennyhellstrom
 
Har nyss kört 45min spinning, så ser knappast lika fräsch ut som på bilden just nu.. Men det var ett riktigt härligt gäng som joinade mig ikväll, så roligt! Idag har det annars inte hänt så mycket, var hos fredrik i förmiddags, sen åkte jag hem, hjälpte victor med lite läxa osv. Har fått kontakt med ett kanske framtida jobb nu i alla fall, får se hur det blir! Men ett jobb måste man ha så man får ta vad som finns :) 
 
Btw, hörde att det ska öppna en strippklubb på torpa i Jönköping nu med? En jäkla debatt om det där, men förstår väl dels dem som ska bo bredvid & ovanför, inget kul kanske. Men mig rör det inte så mycket, det är väl kul för dem som är villiga att spendera pengar för att få se lite liksom och för dem som ska ha svensexa osv., inte vet jag men det känns ju inte som att det kommer bli någon jätte hit i lilla Jönköping liksom? haha, och jag trodde ärligt talat att det där strippyrket var lite utdött, att det mest fanns utomlands i USA osv. men men, roligt! får se hur länge det håller :)
 
Är det här man kommer hänga på helgerna nu? 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!