Hej. fin. måndag. för. en. gångs. skull.

 2013-02-25    11:13:36   av:Jennyhellstrom
Godmorgon Sverige! Idag tänker jag ha en riktig unnnnnnderbar dag! först tänker jag ta mig en lång dusch, lägga inpackning, sen fixa naglarna lite, lägga ansiktismask och städa en massor såklart! & sen tänker jag chilla framför lite film som jag & mami hyrde igår, bland annat; Magic mike och taken 2 :) hoppas ni andra får er en trevlig måndag! 
 
& i eftermiddag kommer fredrik hit, längtar! 
 Anonym

åååh, magic mike är såååå himla braaaa :D

 2013-02-25    11:20:42
 emmmmaaa

från mej såklart!!!!!

 2013-02-25    11:20:55
 FELICIA

sv: jag tror jag kommer vara med nån mer gång, men inte än på ett tag ;) haha tänker försöka få upp min kondition mer ^^

Tack så mycket, du hade grymma låtar! :D

 2013-02-25    12:26:48     URL: http://f-feelicia.bloggplatsen.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!