fettisdagen!

 2013-02-12    12:40:38   av:Jennyhellstrom
Idag är det typ lisas favoritdag, så hoppas du får tag på massa semlor där nere i Australien baby! Själv är jag inte så förtjust i just semlor men kanske unnar mig något annat smarrigt :') saknar dig något så enormt mycket just nu bästi, hoppas du har det bra! Här i Sverige är det en himla massa snö igen, dock inte så kallt så får hoppas den försvinner snart.. 
 
haha, cpgammal bild..
 Lisa

Haha! Det är den bilden som linus tyckte vi var sååå lika på minns jag! :) saaaknar dig nåt enormt! Och våra the sims laan! Haha :') ååh fettisdagen!! Har inte hittat en enda semla.. Så ät en åt mig äru snäll! Ååååh fett sugen jag blev på det nu.. Buhu! Jävla australiensare.. Kan inte ens göra semlor! Haha! Har iaf legat på beachen i byron idag! Aaas skönt, börjar till och med få lite färg heheh... Men snart är sommaren slut här.. Så då blir det väl "bara" 25 grader eller nåt ;) hoppas allt är bra! Hälsa alla från mig! Love uu ❤

 2013-02-13    04:32:22
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!