Ett husdjur gör så mycket skillnad.

 2013-02-19    10:06:47   av:Jennyhellstrom
Ett husdjur gör så mycket skillnad, i mitt fall - en kisse. Det är så himla mycket sällskap verkligen. Han följer efter mig överallt, pratar hela tiden, busar, gosar osvosv. Alla borde ha ett sällskapligt husdjur, och dem som är allergiska - well, it's sucks to be you. Nej men allvarligt, att övertala min mamma till att skaffa zeke är något av det bästa jag gjort. Jag är helt klart en kattmänniska. Får se hur det går ihop sig med min andra kärlek i framtiden då han är mer för hundar, men det ska nog fungera! :) 
 
Nu ska jag se på film med min kissegos! Sen ska jag duscha & dra in till stan där fredrik hämtar upp mig efter hans jobb, ikväll blir det mys med mitt hjärta ute i Bankeryd! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!