Dag 10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.

 2013-02-06    21:47:04   av:Jennyhellstrom
 
Det känns tragiskt att säga det, att man har blivit så beroende av det tekniska men...
1. Min telefon, det är ju faktiskt den som jag kan nå folk igenom, smsa söta godnattsms med min pojkvän, spela spel när jag är uttråkad, googla upp något som jag undrar om när/var som helst, lyssna på musik på bussen, har spinningpass via spotify på mobilen, sparar foton där osvosv. 
 
2. Min dator. Det är ju via den som jag kan följa alla mina älskade serier, och jag är inne i så otroligt många just för tillfället så skulle inte klara mig utan den just nu. Även där som jag gör samma saker som via telefonen i princip. 
 
Finns väl fler saker som jag absolut inte skulle klara mig utan egentligen, viktigare saker så som mat, kläder, vatten, säng m.m. men får bli dessa nu i alla fall ;) Vilka saker skulle ni inte kunna klara er utan? 
 celine

Tack du fina!

 2013-02-06    21:53:21     URL: http://fashionbyceline.blogg.se
 Sarah

Samma här :)

 2013-02-07    15:09:06     URL: http://CheerSarah.devote.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!