Dag 09 - Fem bilder från ett minne 2009.

 2013-02-05    13:49:00   av:Jennyhellstrom
Fick välja bilder ifrån ett minne, så det blir såklart från Gothia cup (dock 6 bilder, he he). Detta var helt klart en av de mest fantastiska saker jag upplevt i mitt liv. Dessa tjejer alltså, allihopa - helt underbara. Vilket gäng vi var! Vi kanske inte var bäst på fotboll men vi hade helt klart roligast och bäst sammanhållning iaf ♥ detta var den sista cupen som vi åkte på. Sista sommaren med hela laget. 
 
Under denna veckan gick vi på en helt sjuk invigning, herregud säger jag bara, alla borde gå på en gothia-invigning någon gång i sina liv, det var mäktigt! Vi spelade fotboll, såg på massa stora matcher, shoppade, gick på liseberg, mysiga promenader, pratstunder, skumdisco, fredrik & joackim kom ner & hängde med mig & elin på liseberg en dag (söt pojkvän, hej!) osvosv. om jag skulle få en chans att göra om denna veckan så skulle jag inte ens tveka, vilken vecka ♥ 10 år tillsammans, ljuger om jag säger att jag inte saknar fotbollen & tjejerna ibland. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!