Dag 05 - En bild på en tid du saknar.

 2013-02-01    15:32:00   av:Jennyhellstrom
 
Jag skulle vilja göra om sommaren 2011 om & om igen, så underbar var den! Jag hade två väldigt roliga jobb, umgicks väldigt mycket med daniella, åkte till cypern med familjen, åkte ut med båt i bunn med fredrik en del, åkte till norrköping & bodde på hotell med fredrik, daniella & timmy, det var ganska fint väder, jag avslutade sommaren med att åka till frankrike med fredrik & hans familj, även monaco! 
 
Så den sommaren saknar jag, men vet att jag i framtiden kommer få många sådana fina somrar som den :') vill resa mycket och njuta av livet som jag gjorde då, vara med vänner & mannen som jag älskar ♥
 F E L I C I A K A L E N ❤

Hej, vilken fin blogg du har!

Hoppas du vill kika in på min om du vill läsa om mitt liv som

F E L I C I A K A L E N.

Kramar

 2013-02-01    22:51:04     URL: http://fillann.blogg.se
 Daniella

Sommaren 11 in my ❤ denna kommer bli minst lika jävla bäst!!! Och då har jag ju flyttat så kan vi ha massa Goa fester också :D puss love u min gullegris

Svar: hoppas det! :D jaaaaaaaaaaaaa <3 puss, loooove.
Jenny Hellström

 2013-02-02    17:52:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!