Tradition!

 2013-12-06    10:42:00   av:Jennyhellstrom
 
Nu kör vi igen! Jag har lite bloggtorka och det har ju blivit lite utav en tradition med att skriva en sån här lista 
varje december. haha. & jag ska försöka hinna svara på allt före jul! Dock har jag några dagar att ta igen men det blir
nog inga konstigheter! & jag utmanar alla andra som har blogg till att skriva denna också, good luck! 
Madeleine, Lisa, Therese, Erica, Emelie m.fl? :) 
 thesswester - inte som alla andra

haha fan va kul :D ska börja med det imorgon! tack :D

Svar: hihi! Då ska jag gå in & läsa massa :D
Jenny Hellström

 2013-12-09    21:19:07     URL: http://thesswester.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!