Lever fint.

 2013-12-26    18:49:26   av:Jennyhellstrom
jag & baby på julafton! 
 
Jag hade en jätte bra julafton! orkar dock inte gå in så detaljerat på vad jag gjorde men jag fick massor utav fina julklappar och fick träffa många nära & kära! 
 
Idag har jag i alla fall varit en sväng på mellandagsrean på a6 tillsammans med victor. Vi var där redan när det öppnade för att komma åt alla godsaker först och slippa trängas med massa folk men måste säga att jag faktiskt blev ganska besviken. Det var inte så mycket rea, i vissa butiker var det ingenting alls och det som det var nedsatt pris på var ingenting som någon ville ha typ. Så jag köpte mig faktiskt en tröja till ordinarie pris (som vanligt!) haha, men men så kan det gå! De kanske får upp mer imorgon, inte vet jag men förra året fyndade vi massa parfymer & grejer men i år - neeeee. 
 
Imorgon blir det till att plugga hela förmiddagen & sen jobba på kvällen faktiskt. Blir även arbete hela lördagen, cashen måste in liksom - fattig student, hallå! 
 
Måste säga att det faktiskt känns konstigt att inte ha fredrik bredvid mig nu på nätterna. Har blivit så van vid att alltid somna i hans famn och vakna upp bredvid honom, nu sover jag i en stor säng helt ensam :( men det är väl bra att vara ifrån varandra lite också, får verkligen känna på att sakna honom lite igen (a) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!