Köpa julklapp till sina djur?

 2013-12-10    12:17:00   av:Jennyhellstrom
Vad tycker ni om att köpa julklappar till sina djur? Jag vet inte riktigt varför men jag gör alltid det! De är liksom också familjemedlemmar & jag får lite dåligt samvete när alla öppnar sina klappar & där sitter zeke & tittar på! Jag vet att djuren inte bryr sig men det gör mig gott av att köpa i alla fall en liten klapp till dem (a) även om det bara är någon liten godis eller leksak!

Brukar ni köpa klappar till era husdjur? 
 
Här är min lilla hubbe i sin säng som han fick i julklapp förra året, lite liten kanske! 
 Evelina

Självklart, alla är värda en liten klapp på jul! Så självklart ska mina fina små vänner också få en julklapp! :)
Säger som du får dåligt samvete när alla öppnar sina julklappar och dem sitter där och tittar på..

Svar: Tur att jag har någon mer som är som jag (a)
Jenny Hellström

 2013-12-11    09:49:28     URL: http://Alderbrant.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!