Dag 8. (jag börjar komma ikapp!)

 2013-12-12    15:40:53   av:Jennyhellstrom
 
♥ Mest av allt just nu så längtar jag tills den 20e då vi ska åka hem till Jönköping. Jag tänker på det hela tiden & vi räknar ner dagarna tills vi får träffa våra familjer, sova i en riktig säng, krama människor som jag älskar, ta en ordentlig & lång dusch, fira julafton & nyår osv.
♥ Jag längtar tills jag & Fredrik får en egen lägenhet. Ingen kommer vara gladare än jag den dagen eller det året. 
♥ Jag längtar tills utbildningen är avklarad & jag får en riktig anställning på en skola. 
 
Finns många saker som jag längtar till men dessa är de som snurrar i mitt huvud hela tiden just nu. 
 
Jag & min älskling, små tonåringar. Här hade vi ingen som helst aning om att vi om några år
skulle bosätta oss i Umeå. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!