Dag 7.

 2013-12-11    17:02:07   av:Jennyhellstrom
 
Jag har hoppat över dag 6 - dagens outfit, i know men har bara gått hemma hela dagen & sett allmänt grisig ut så vi får ta det imorgon eller på fredag :) Kunde inte heller välja just en speciell serie som jag blivit beroende av så jag valde två! Dock så måste jag väl ändå säga att jag är lite smått beroende av alla jag följer men dessa är de bästa! 
 
1. Pretty little liars. Här är jag så beroende att jag till & med går in flera gånger om dagen på en pretty little liars-blogg och kollar uppdatering om nya teorier osv. Detta är en serie som är så himla spännande & samtidigt har så många obesvarade frågor så tycker det är intressant att läsa om folks olika teorier om vissa saker som händer i serien & vem som ligger bakom vissa saker :) Detta är en serie som jag rekommenderar alla att se, kille som tjej, gammal som ung, alla älskar pretty little liars!
 
2. Awkward. Detta är min feel-good serie, i alla fall förr i tiden. Då såg jag bara några avsnitt för att det var så himla roligt och bra men nu tycker jag även att de har fått så himla bra handling och lite spänning så nu längtar jag verkligen till nya avsnitt! 
 Lisa

Alltså awkward är sååå jäkla grymt bra nu! Det ar aldrig varit bättre! Läängtar till nästa avsnitt! :)

Svar: JAAAAA! :'D
Jenny Hellström

 2013-12-11    21:13:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!