Dag 14 (nu är det bråttom)

 2013-12-23    16:27:44   av:Jennyhellstrom
 
Min familj består av mamma, pappa, två bröder & två katter. Kan göra en liten kort presentation av mina fina medlemmar ;*

Felix - För de som inte känner felix så kan man kanske föreställa sig en fåfäng, modemedveten & kaxig kille. Men när man lär känna honom så inser nog alla att han har ett hjärta av guld. Han har charm & en stor dosa humor! På fritiden så gillar han att sitta framför datorn, umgås med flickvän & vänner, se på film och träna! Han läser dessutom byggprogrammet på gymnasiet så en vacker dag så ska han få bygga mitt hus! (a)
 
Victor - min andra storhjärtade bror, som dessutom är tvilling med felix (tvåäggstvilling, så inte alls lika!). Han är nog den roligaste människan som jag vet, är det någon som skulle kunna bli en duktig komiker så är det han! Han läser el- och energiprogrammet på gymnasiet och på fritiden så tränar han mycket, umgås med kompisar & sin evelina, lyssnar på håkan hellström och bastar. Med victor kan jag prata om allting, jag litar på honom till 110% och vi har alltid så roligt ihop! 
 
Jag älskar mina bröder något så fruktansvärt mycket. Vi har väl inte alltid haft så himla bra kontakt men de senaste åren så har vi syskon fått en så himla fin och speciell relation. Dessa två är det så himla tufft att behöva vara utan när jag är i umeå. 

Mamma - min fina mamma. Vart ska jag börja? Världens vackraste människa. Hon är ängeln själv men när hon är på dåligt humör så ska man passa sig! Hon ställer alltid upp, lyssnar, ger goda råd, hjälper, lagar världens godaste mat, duktig i heminredning så jag är besviken på att hon ej satsade på det som yrke, generös & ödmjuk. 
 
Pappa - min speciella pappa. Det finns nog ingen i hela världen som är som honom. Alla som träffat honom vet vad jag talar om, det finns ingen som är så härlig och lätt att handskas med som min pappa tony! Han ser inte ner på någon människa och har den finaste själ som finns. 
 
& så får vi inte glömma pälsbollare - Zeke & Charlie! 
Zeke är min katt. Han är en 3.5år gammal maine coon. Han kan vara lite skygg av sig men när han känner sig trygg med någon (som han gör med mig exempelvis) så är han världens bästa katt. Han springer efter en hela tiden, pratar mycket, myser och är allmänt konstig som de flesta katter! 
Charlie är familjens älsta katt, nu hela 6 år gammal, vart har tiden tagit vägen? Han är som en liten gubbe. Sedan zeke kom in i familjen så har charlie blivit lite bitter men vi älskar honom ändå, vår röda lilla plutt. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!