Dag 11.

 2013-12-15    17:47:26   av:Jennyhellstrom
 
♦ Höjder är min stora rädsla! 
♦ Spindlar & ormar (no shit?)
♦ Att förlora någon jag älskar - familj, vänner & fredrik. 
♦ En stor rädsla är ifall jag ej skulle kunna få barn i framtiden. 
♦ Bränder
 
 Jag är inte kaxig när jag är i luften kan jag tala om!
 Lisa

Fin blogg!:) hur gör du för att få en så stor text? "Saker jag är rädd för" och vilket program använder du till dina bilder och kollage och så?

Svar: Tack! :) Jag gör texten i någonting som heter 'Picture collage maker lite' & finns på Macbook men finns säkert på vanlig dator också! :)
Jenny Hellström

 2013-12-15    19:08:09
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!