Dag 1 !

 2013-12-06    14:29:00   av:Jennyhellstrom
  
♦ Jag har bott i Jönköping hela mitt liv, världens bästa stad men är nu bosatt i Umeå de närmsta åren.
♦ Jag är äldst av 3 syskon. 
♦ Jag läser till grundlärare med inriktning mot arbete i fritidshem på Umeå Universitet (3års studier)
♦ Jag har en egen katt som heter Zeke som just nu bor i Jönköping hos mina föräldrar tills jag hittat en egen lägenhet. 
♦ Jag har mindre än 4 månader kvar på min prövotid på körkortet, woop woop! 
♦ Just idag så har jag & min sambo varit tillsammans i 61månader. holyshit! 
♦ Jag är en crazy-cat-lady! 
♦ Jag har bloggat i ca 4-5 år men tog bort min tidigare blogg & började om, så mitt arkiv sträcker sig lite mer än 3 år tillbaka. 
♦ Jag är nog väldigt blyg kring nya människor & hatar att stå inför folksamlingar och prata (speciellt hålla redovisning i klass) 
♦ Jag är en serienörd, följer nog 9st bara just nu (som inte har uppehåll, annars är det nog runt 15)
♦ Jag älskar barn, finns inget underbarare! Dock blir jag lika irriterad som andra när de skriker på bussar & i butiker. 
♦ Jag varken röker, snusar eller dricker kaffe - aldrig gjort & kommer heller aldrig göra. Jag håller mig till varm choklad & drogfri :)
♦ Jag tänker aldrig mer följa idol & kvällens final visar på varför! 
 Lisa

HAHAHA! ah crazy-cat lady är du minsan!
så jävla söt äru :')

Svar: hihi (a) en katt är allt man behöver! eller 2 eller 3....
Jenny Hellström

 2013-12-08    20:38:43     URL: http://babicake.blogg.se
 lisa

neejeee ofta Kevin vann? :(((

Svar: mm :/
Jenny Hellström

 2013-12-08    20:47:24
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!