9 december!

 2013-12-09    20:30:00   av:Jennyhellstrom
Nu har jag endast 5 skoldagar kvar eftersom vi har lite självstudiedagar också och sen packar vi väskan & beger mig hemåt :') Men åh vad jag kommer sakna mina fina tjejer i klassen, jag trivs något så fruktansvärt mycket tillsammans med dem men "jullovet" kommer nog gå riktigt fort så det ska nog gå bra! Har i alla fall massa saker att se fram emot, jag & victor har pratat om att julbacka med felix & deras fruntimmen ♥ & sen dra en dag till Ullared och ha massa mysdagar! Usch vad jag saknar mina småbröder.. 

Här uppe börjar det i alla fall bli riktigt kallt! Ett riktigt vinterland och runt 5-10 minus varje dag så inget annat än vinterjacka, mössa & vantar gäller! Dock måste jag åka & införskaffa mig ett par riktiga skor nu när man bor här uppe. Har ju hört rykten om att det brukar vara 30- och flera meter hög snö så det gäller att vara förberedd på det värsta! 

Nu börjar det likna något, 9 luckor öppnade och om 11 till så sitter vi i bilen på väg hem ♥
 ille

Välkomna hem ❤️❤️❤️

Svar: <3 <3
Jenny Hellström

 2013-12-09    21:19:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!