4 december!

 2013-12-04    13:45:13   av:Jennyhellstrom
Idag var sista dagen på praktiken. usch, lite sorgligt faktiskt men förhoppningsvis återkommer jag dit i framtiden fast som vikarie! Vi får se! Jätte roligt har jag haft i alla fall & jag har lärt mig så otroligt mycket! 
 
& jag vart lite irriterad när jag läste på facebook igår om vissa saker så därför det blev ett sådant konstigt inlägg igår. Jag ska inte skriva inlägg när jag är upprörd för då formulerar jag mig så otroligt dåligt, så det inlägget är nu borta - för er som undrar! :)
 
Idag ska jag bara slappa, se på film och städa lite osv. Tänkte göra lite julklappstips till bloggen & lite andra roligare inlägg med smått & gott och inte bara ett massa tjat om vad jag gör för "spännande" saker i vardagen ;) 
 
Min fina chokladkalender, tradition! 4 december redan. 16dagar kvar tills vi åker hem. ♥
 ille

❤️

Svar: <3
Jenny Hellström

 2013-12-04    23:41:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!