Puss

 2013-08-26    14:47:00   av:Jennyhellstrom
 

Hellu mates! Nu är det måndag igen & vi har redan bott här uppe i 9dagar, sick vad tiden går! Måste dock tala om att jag faktiskt lipat ett par gånger efter min lilla familj.. saknar dem något så fruktansvärt mycket ♥ en vecka klarar jag ju lätt utan dem, men det är ju tanken på att det kommer dröja månader innan vi ses igen som är jobbig.

 

Just nu är fredrik i skolan iaf, kommer dock hem om någon timme! Jag har varit ute på långpromenad med hunden, duschat och ätit typ, haha, that's what i do. Senare i eftermiddag så ska vi nog ut en sväng till Fredriks farbror och kusiner :) 

 

Känns ju annars ganska sådär nu om dagarna när man mest bara går hemma & väntar på att fredrik ska komma hem. Försöker hålla mig sysselsatt men det är svårt nu, kan ju inte gå flera mil med hunden varje dag eller springa på stan jämt & ständigt osv. Dock börjar min skola nästa måndag, inte så långt kvar! Då kommer jag ha något att göra halva dagen, andra halvan kommer gå till att studera hemma & jag kommer hitta mig lite nya vänner :)

 

 Här är en bild ifrån förra söndagen då vi hade inhandlat lite möbler till ett av våra rum.
(ni får för & efterbilder på rummet när mitt skrivbord som jag beställt har kommit!) 
 
I förrgår gick fredrik ut i skogen i 10min, precis vid vårat hus & sköt en bock! Livet på landet! haha. 
 
Här satt jag med buster häromdagen, bilden är tagen nere vid sjön som ligger i mitten av alla universitet. 
Snacka om att campuset är mycket finare & mysigare här uppe än nere i Jönköping, dock är skolan
som jag ska gå på här uppe mycket fulare & mindre än den jag gick i förra hösten :/
 
& här ligger vi just nu, jag & bullen. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!