Nu är det klart.

 2013-08-06    15:33:00   av:Jennyhellstrom
Har massvis med bilder & saker att blogga om men har varken tid eller ork för det just nu, det får komma senare. 
Kände mig i alla fall tvungen att gå in här & uppdatera er om att jag & fredrik kom in på våra utbildningar uppe i Umeå så om två veckor flyttar vi! 

Kan inte riktigt beskriva känslan jag har just nu alltså, både glädje & panik. Har nog samtidigt inte riktigt förstått ännu vad det är som håller på att hända.. Ska i alla fall passa på att umgås så mycket som möjligt med mina fina vänner & familjen nu de sista dagarna ♥ 
 
Är vi redo älskling? Herregud, nu kör vi! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!