norrlänning.

 2013-08-21    13:59:55   av:Jennyhellstrom
 
Efter att ha gått en promenad på 2h så tänkte nu jag & bustis se en film! Jag måste säga att jag trivs faktiskt bättre än väntat här uppe, dock har det ju bara gått 5 dagar än. Fredrik började skolan i måndags, idag är dem ute & vandrar och ska sedan övernatta ute i skogen typ så jag är ensam hemma med hunden & farmor! 
 
Min skola börjar den 2september så jag har ju lite tid på mig att lära känna staden så att säga. Dock är den ganska enkel, har redan lärt mig att hitta till det mesta & skulle det bli fel någon gång så är det ju staden som gillar rondeller ;) 
 
I alla fall, dessa dagar har vi hållt oss riktigt sysselsatta hela tiden, har knappt hunnit sakna jönköping än. Vi har åkt runt en hel del, vi har handlat möbler till vårat pluggrum så som 2 skrivbord, bokhylla & diverse småsaker! Beställde även böcker i söndags, 1700kr gick det på, för 1 kurs! Svider i plånboken kan jag säga.. Hörde igår att Umeå ska vara den staden i hela Sverige just nu som det är svårast att få lägenhet i så det känns väl sådär, bara att börja göra sig som hemma här ute i Sävar helt enkelt! 
 
Så ja, en så länge så mår jag faktiskt väldigt bra & mellan mig och fredrik bara flyter det på, känns faktiskt bättre än någonsin. Min hubbebubbe & jag ♥ får dock se hur länge han står ut med mig, pms-veckan är på g ;) 
 FELICIA

sv: har bara haft en väldigt dålig tid det senaste, har ju blivit singel och allt sånt med.. Men det börjar bli bättre nu :)

Hur går det för er där uppe? :D

 2013-08-24    11:46:47     URL: http://f-feelicia.bloggplatsen.se/
 Madde

Håll mig mera uppdaterad! ;) Är nyfiken på hur ni har det på dagarna! ( Kanske inte händer så mycket nu när fidde pluggar på dagarna & du går hemma, men ändå :) )

Svar: ska bli! :D
Jenny Hellström

 2013-08-25    18:19:35     URL: http://bymadde.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!