drömmer.

 2013-04-12    18:24:00   av:Jennyhellstrom
saknar min lilla fis. får äntligen träffa & sova bredvid honom imorgon ♥
 
Har ju som tidigare nämnt varit sjuk, så mycket händer inte i mitt liv. Tog mig trots allt till stan idag en timme för att titta efter kläderna på gina men som jag redan hade fattat så skulle dem inte finnas där så nu är dem beställda istället! & jag taggar så galet mycket till sommaren, då måste jag bara till bråvalla festival alltså! om jag inte får med mig några fler så ska jag & min lillebror i alla fall åka dit på fredagen för att se Green day & bullet for my valentine (BFMY var mitt favoritband i flera år och är fortfarande en av dem) så måste bara se dem! 
 
Några som ställer på att hänga med till norrköping i sommar & ser några av världens bästa artister eller? kostar bara 1695kr för tre dagar + typ 200kr för camping, inga pengar alls ju, det gör ju vissa av med på en utekväll liksom! ;o 
 
Tyckte att när jag väl passar på & slösar en massa pengar så kan man ju lika gärna lägga till 10kr och ge barnen i Bangladesh lite malariamedicin, känns rätt bra faktiskt, dagens goda gärning! Tycker alla ska göra detsamma, fanns andra saker som man kunde välja till också mer än just medicin men jag tyckte väl att det var viktigast! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!