vilken månad - lycka!!!

 2012-09-10    13:06:00   av:Jennyhellstrom
Inte bara det att Oktober är mysig & att jag fyller år.. utan alla mina älsklingar sätter igång igen då!
(några i slutet av september med då men jaja) herregud som jag längtar, kommer inte göra annat än att
sitta inne på kvällarna & mysa ner mig framför världens bästa serier ♥


efter 8 säsonger så är nu favoriten slut - desperate housewives :(
nu är min nya favvo helt klart PLL - slutade så j*kla spännande, kommer knappt kunna hålla mig fram
tills den 23 oktober, känns som en evighet, hur ska det här sluta?!?!
 
(alla datum som jag skrivit ut gäller när det börjar sändas på nätet/USA? alltså inte de datum när de går
på tv'n här hemma, bara så ni har förstått mig rätt)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!