söndag - slappisdag.

 2012-09-23    16:51:00   av:Jennyhellstrom
nu är jag hemma igen, har varit hos fredrik några timmar men han skulle iväg & jaga strax så då drog jag hemåt! :) ikväll ska jag slappa framför lite the sims 3 & njuta av livet, hihi. Kaaaaaaanske att man drar sig in mot gymmet ikväll, kaaaanske... annars får det väl i alla fall bli en PW! 
 
Imorgon ska jag ut på VFU, (praktik med andra ord) ska bli riktigt roligt faktiskt, ett ypperligt tillfälle att verkligen se & ta reda på om det är detta jag vill göra! (för dem som inte hängt med, jag läser på högskolan till fritidspedagog & idrottslärare för åk 1-6) ska vara på praktiken i 3veckor! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!