dåligt med bloggande idag.

 2012-09-11    14:39:00   av:Jennyhellstrom
idag är en fullspäckad dag mina vänner, då draggas bloggen lite men jag gör mitt bästa :)
sitter nu med en spinningskiva (har en tendens att alltid sitta & göra dem dagen innan, inteokej!)
sen ska jag dra mig in mot staden för att möta upp en från skolan som jag ska få köpa en bok utav,
ska skriva en uppsats tills på fredag & är desperat efter denna bok så hade verkligen tur nu!
min dator har inte kommit idag heller, så håller tummarna för morgondagen!
tänker & saknar faktiskt min lilla marie, tänk att hon snart ska ha barn!
hon kommer bli en fantastiskt bra mamma tror jag :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!