dagens planer. dagens tankar!

 2012-09-08    09:39:26   av:Jennyhellstrom
ska strax ta mig ut i köket och sätta mig för att plugga skollagen & historia, KUL!
fick precis en bild ifrån fredrik med att hans pappa har skjutit sig en älg, efter bara några timmar uppe i Umeå!
Graaaaattis kent :)
 
satt nu & tittade igenom din blogg lite, Lisa moberg! på vår kategori du har där - jenn & liss (a)
gud vad jag saknar att ha dig så nära här.. att bara lite spontan kunna skicka ett sms/ringa och be dig
komma hit med en stor godisskål, film & the sims :') vill ha en riktig nörddag snart igen, miss u like crazy!

så fort du är ledig nu i veckan/nästa helg så paxar jag dig! punkt & slut.
 liss

mushiii! saknar dig så in i helveteee! :'(
jaaa vill mysa med dig snarast! och fan vad jag saknar våra the sims kvällar! :'')

du är bäst baby <3

 2012-09-08    23:50:13
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!