tjääääääna bloggen

 2012-10-04    20:33:14   av:Jennyhellstrom
Igår blev jag då firad utav min kära familj på eftermiddagen, fick mest pengar faktiskt (märks att man börjar bli vuxen nu när paketöppnandet blir färre & färre) ♥ sen kom min älskling & då fick jag ett jäääätte fint guldarmband, tack snuuuuuffie :* bild på det kommer kanske upp på bloggen inom snar framtid, får se!
 
Hade i alla fall en toppen kväll! har världens finaste människor runt omkring mig :') 
hade en fin stund med fredrik igår där vi satt & tramsade framför min webbcam i datorn med massa olika 
effekter osvosv. lovade att inte lägga upp någon bild men denna går ann tycker jag, förlåt älskling (a) ♥
you know i looooooooove u! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!